חדשות

חשד: התחזתה לרופאה וביצעה טיפולים קוסמטיים עם רשיון מזויף

משרד הבריאות מסר, כי המשטרה חוקרת את בעלת "קליניקה רפואית שארם" בראשון לציון, בחשד שביצעה טיפולים ללא רשיון לעסוק ברפואה

הזרקת חומרי מילוי (צילום: אילוסטרציה)

משרד הבריאות, בשיתוף משטרת ראשון-לציון, איתר בעיר אשה שניהלה קליניקה ואף ביצעה טיפולים כאשר היא מתחזה לרופאה. הפרשה נמצאת עתה בחקירת המשטרה, נמסר ממשרד הבריאות.

לדברי המשרד, לידי האגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות הגיעה תלונה נגד האישה - ששמה לובוב (לובה) פוצ'ינסקי. היא הציגה עצמה כבעלת "קליניקה רפואית שארם" בראשון לציון. על פי החשד, היא התחזתה לרופאה וביצעה טיפולים אסתטיים בהזרקה - וזאת בניגוד לחוק.

לפי הדיווח, נציגים של משרד הבריאות בליווי שוטרים ערכו חיפוש בקליניקה שלה ובמהלכו נתפס רישיון הרפואה המזויף על שמה

לפי החשד, היא הזריקה בוטוקס וכן ביצעה הזרקות של חומרי מילוי שונים לקמטים. כאשר התבקשה להציג את רישיון הרופא שלה התברר שהוא מזויף.
נציגים של משרד הבריאות בליווי שוטרים ערכו חיפוש בקליניקה שלה ובמהלכו נתפס רישיון הרפואה המזויף על שמה. כן נתפסו מוצרים קוסמטיים לא מזוהים, תכשירים רפואיים שאינם מאושרים לשיווק בישראל ומוצרים אחרים שמותרים לשימוש אולם בידי רופא מוסמך בלבד.

בעקבות האירוע הפיץ משרד הבריאות פעם נוספת אזהרה מפני טיפולים אסתטיים בהזרקה שלא נעשים על ידי רופאים מורשים בעלי רישיון. המשרד הפנה את ציבור המתעניינים בנושא הזה לבדוק את פרטיהם של הרופאים המורשים בישראל לעסוק בסוג זה של טיפולים.

הרשימה נמצאת באתר משרד הבריאות: http://www.old.health.gov.il/oskimbbriut/rufim/index.asp

במקביל התבקשו כל מי שכבר טופלו על ידי אותה אישה שהתחזתה לרופאה וסבלו בעקבות טיפולים אלו מתופעות לוואי או שנגרם להם נזק גופני - לפנות לאגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות במייל: [email protected], או בפקס: 02-6551776.

רופאים שטיפלו באותם מטופלים לאחר מכן יכולים גם הם להיעזר במידע שמסר משרד הבריאות.

נושאים קשורים:  חדשות,  רשיון רפואה,  בוטוקס,  התחזות,  "קליניקה רפואית שארם"
תגובות
אנונימי/ת
30.11.2015, 19:49

אין הבדל בינה לבין המזריקים האחרים חסרי ההתמחות בעור או פלסטיקה.

אנונימי/ת
30.11.2015, 20:34

על משרד הבריאות לאסור ביצוע הזרקות של בוטולינום טוקסין וחומרי מילוי וכן שימוש בחוטים לעיצוב הפנים על מי שאינם מומחים בכירורגיה פלסטית. די להפקרות וחציית גבולות המקצוע ע"י רופאים כלליים ומומחים אחרים, שרובם לא התנסה בניתוחי פנים, לא ראו במו עיניהם ולכן מכירים את האנטומיה האמורה על בוריה ואף לא יודעים לטפל בסיבוכים שהם גורמים למטופלים שלהם. מדוע קולה של הר"י והיו"ר שלה לא נשמע? האם טובת אותם רופאים שרלטנים חשובה יותר מבריאות הציבור לה חונכנו?!

16.12.2015, 15:32

גם בין פלסטיקאים לא מעט ,שלא יודעים כלל מה הם יוצרים בהזרקת חומרי מילוי. יש כאלה שמוסג ראיה אסתטית לא מוכר להם.
בין הרופאים לא כירוגים יש לא מעט אומנים עם יד מעולה.
אז בלי אכללות,דוק יקר. אין לי ספק שאתה פלסטיקאי. יום נפלא לכולם

אנונימי/ת
17.11.2017, 13:20

אירנה יקרה איפה מקבלים מושג באסתטיקה . צריך ללמוד באוניברסיטה?