• יו"ר החברה: פרופ' רן בליצר
  • משנה ליו"ר החברה: מלי קושא
  • גזברית: ד״ר לילך צולר
  • מזכיר: ד״ר מוטי חיימי
חדשות

הרצליה מדיקל סנטר מצטרף לבתי החולים המקיימים שדות קליניים

בית החולים הרצליה מדיקל סנטר סונף אקדמית לבית הספר לרפואה של אוניברסיטת אריאל ויכשיר מעתה סטודנטים לרפואה בלימודי שדות קליניים

הרצליה מדיקל סנטר. צילום: יח"צ

בית החולים הרצליה מדיקל סנטר מצטרף לבתי החולים המקיימים שדות קליניים וסונף אקדמית לבית הספר לרפואה של אוניברסיטת אריאל ומאפשר מעתה לסטודנטים לרפואה שדה קליני. השדות הקליניים יהיו בתחומי כירורגיית לב, צנתורים, אלקטרופיזיולוגיה והרדמה.

על פי נתוני משרד הבריאות, ישראל היא שיאנית העולם המערבי ב"יבוא" רופאים ישראלים שלמדו רפואה בחו"ל - 60% מכלל מקבלי הרשיון. אחת הסיבות למחסור ברופאים ישראלים לעומת אלה שמגיעים מחו"ל היא מחסור קבוע בשדות קליניים הנדרשים במהלך לימודי הרפואה.

ד"ר אריק סיטון, מנהלו הרפואי של "הרצליה מדיקל סנטר", מסר: "הצורך להכשיר את דור הרופאים הבא חיוני למען עתיד הרפואה הישראלית ואיכותה, בראש ובראשונה לטובת אזרחי ישראל וכמענה לגידול הצפוי באוכלוסיית המדינה בעשורים הבאים. הסטודנטים של אוניברסיטת אריאל יזכו להתלוות לרופאי בית החולים, לצפות בניתוחים ובפרוצדורות השונות, ללמוד מקרוב על הכנת המטופל לפרוצדורה, על השיחות עם משפחתו, על הליכי השחרור ועוד. אנו גאים לקחת חלק בהליך ההכשרה של דור העתיד ברפואה ועל השותפות החדשה עם בית הספר לרפואה באוניברסיטת אריאל".

בית החולים הרצליה מדיקל סנטר (HMC) הוקם לפני כ-35 שנה ומציע שירותי רפואה פרטית. סגל בית החולים מונה כ-600 עובדים ועובדים בו 500 רופאים מומחים בכירים המבצעים מדי שנה יותר מ-20,000 ניתוחים ובכללם ניתוחי לב, נוירוכירורגיה (מוח ועמוד שדרה), צנתורים, אורתופדיה, החלפות מפרקים, שברים מורכבים, כירורגיה אונקולוגית, כירורגיה כללית, גינקולוגיה, אורולוגיה, ניתוחי רובוט, א.א.ג ועוד.

נושאים קשורים:  ד"ר אריק סיטון,  הרצליה מדיקל סנטר,  אוניברסיטת אריאל,  חדשות,  שדות קליניים,  לימודי רפואה
תגובות